Underbar syskonkväll

Kom hem från vår syskonkväll för en stund sedan. Så himla trevligt verkligen.

Vi var hos syrran. Började med att laga mat för att sedan äta. Blev kyckling, klyftpotatis, sås och en sallad. Riktigt riktigt gott! Efter det gick vi och bowlade. Gillar skara bowlinghall. Speciellt idag. Gick inte så himla bra poängmässigt kanske men gjorde massa strike idag. Andra serien var jag bara en enda poäng efter bror så jag är nöjd. Stackarn fick det inte riktigt att stämma idag. Han kan va riktigt grym annars!

Efter bowlingen gick vi hem till syrran igen och dippade grönsaker och chips och spelade guitarhero. Jag var urkass men har ju aldrig spelat det innan. Sen blev det singstar och efter det spelade vi spel. Sen var klockan ganska mycket. Syrran va trött o jag skulle ju köra hem. Tog en liten omväg via Skövde o skjutsade hem bror. Ja menar, jag är ju ändå nykter så =)

Nu är jag hemma sen ett tag tillbaka o det är dax att gå och lägga sig. Börjar bli rejält trött jag med. Hoppas ingen ringer o väcker mig imorgon. Ska nog stänga av telefonen tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0