Vilken härlig dag

Det är kladdigt under mina tangenter. Varför? Jo, har precis nyst ner hela tangentbordet. Fan oxå. Nu har jag iaf torkat bort det som jag ser o kommer åt... Fan va läskigt det lät då..haha!

Glömde ju berätta igår. Vi köpte en filt till bebisen igår efter ultraljudet. Nu känns det på riktigt o man har aldrig vågat köpa nåt innan. Inte ens en liten filt. Blev en grön en i fleece som man kan ha oavsett kön. Känns bra faktiskt. Haha, skön känsla man kan få bara av en filt. Glömde tydligen oxå att skriva att bf (beräknad födsel) bara blev framflyttat en dag så nu är bf den 8/4. Blir kanon det. Lagom till vårsolen börjar skina på allvar.

Nu ska jag göra lite mat sen iväg till stan o kolla lite grejer innan jobbet. Känner för att åka in lite tidigare idag så ska göra det. Sov alla mina 8 timmar i natt så är - även om man är trött - på riktigt bra humör!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till Bäbis :)

2008-11-06 @ 19:56:25
URL: http://mammajessica.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se den stösta bloppisen, där DU kan annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-11-06 @ 20:00:00
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0