Vitt o fint utanför fönstret

Idag mår jag mycket bättre. Fattar det inte. Är det Gbg jag inte tål?? Mådde lika skit förra gången jag var där. Åkte iaf igår kväll vid 21.30 ungefär. Hittade faktiskt ut ur den där stan. Haha... måste varit ren tur.

Kom hem till en lite snöig gata. Det var dock inte mycket. När jag kom in såg jag att Aco´s bur var öppen. Hmm...hon hade lyckats trycka upp lyckan på sidan så rummet såg ut som fan. Hö i hela rummet, men Aco var nog glad.

Både jag och karln fick bra löner denna mån så nu slipper vi oroa oss för om vi har råd att köpa julklappar, om vi har pengar att spendera när vi ska på julbord osv. För det har vi. Ska ändå planera in en tajt budget så vi kan spara lite men nu kan vi iaf släppa oron. Skönt!

Idag snöar det massor. Har precis varit ute och skottat gången och garageuppfarten. Japp, sånt man får göra när man bor i hus. Hehe... Jag gillar o skotta men kändes att kroppen inte ville samma som jag. Men skottat blev det iaf. Synd att bilen stod i vägen bara men men. Får inte in den i garaget heller för står massa däck i vägen som jag inte orkar lyfta på. Hade det varit i vanliga fall hade jag gjort det med en gång, men med tanke på att min rygg börjar strejka så har jag fått lov att tänka mig lite för med alla lyft. Räcker med de jag gör på jobbet.

Känns som en bra dag detta. Tror det är snön som gör mig på så bra humör. Hoppas den får stanna kvar länge, länge! Men det kan man väl bara se sig i stjärnorna efter. Är väl borta om en dag eller två, som vanligt.

Nu ska jag bara ta det lite lugnt tills det är dax att göra mat och åka till jobbet. Får väl åka lite tidigare idag misstänker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0