Gbg i helgen

Är hos karln i Gbg nust nu. Var tvungen att åka hit o hälsa på. Så svårt att vara ensam så länge när man är van vid att ses varje kväll annars. Nu kommer vi inte ses många gånger innan jul. Kan nog räknas på en halv hand eller så. Så tråkigt.

Mådde jättebra några dagar men nu är det lika illa igen. Börjar dessutom må riktigt dåligt på jobbet nu så det är väldigt jobbigt och svårt att jobba. Är i v16 någonstans så jag tycker ju det borde gå över snart. Skulle behöva börja med järntabletterna för jag är så yr och så hela tiden men fick inte börja med det innan illamåendet gått över. Så får fortsätta må dåligt antar jag.

Får se vad vi hittar på idag. Funderade på att åka o bada någonstans. Vore skönt att få bada bubbelbad. Men gick ganska mycket pengar igår när vi fyllde på karlns förråd så vi får se. Kanske bara tar o tittar lite på babysaker eller så.


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vad fasiken! Har jag missat harklar Hur kunde jag missa? skäms Jättegrattis till att det ska bli bebbe. Sååå häftigt! Synd bara att du inte mår bra. Med min nummer två mådde jag också uruselt. Fick ta en massa extra järn, foglossning, ischias, halsbränna, konstant illamående, japp hela kittet!

Sitter och håller tummarna att du blir bättre så du kan njuta av andra halvan av graviditeten.

massvis med kramizar

2008-10-24 @ 07:14:27
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0