Bra dag

Nu har vi precis ätit och jag mår faktiskt ganska bra ändå. Blev stekt falukorv, stekt potatis och stekt ägg. Mycket stekt men det var väldigt gott. Jag är riktigt kräsen med maten nu så får bli det man är sugen på just den dagen. Tänkte först ha stuvade mackaroner, men sen blev jag sugen på stekt potatis så fick bli det istället. Gott gott. Påminner mig om pappa. Fick nästan alltid stekt potatis till frukost på söndagarna.

Karln har betställt några konstiga plastplattor till bakrutorna istället för solfilm. Kommer bli mörkt. Så nu kommer man inte kunna dra ner rutorna i bak. Men när det gäller bilen har jag inte så mycket att säga till om.

Åhh jag har en hemlighet. En del av er vet redan om den, andra inte. Måste berätta snart... Börjar bli jobbigt detta. Nu väntar jag bara på att sjukhuset ska börja på tv. Innan dess ska jag plocka in disken i diskmaskinen.


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: tack så mycket =)

2008-09-10 @ 14:23:17
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0