Flytt

Idag har jag varit o hjälpt mormor och flyttat. Hon flyttade inom samma område så det var inte så farligt. Vi var ganska många så det gick snabbt faktiskt. Som tack fick vi kålpudding till middag. Guud vad god mormors kålpudding är. Vi hjälpte henne o ställa iordning lite så hon iaf kan gå omkring och jag bäddade sängen åt henne så slipper hon tänka på det. Det är ju grejer överallt så inte lätt att hitta rätt kasse med lakarnen när man är dötrött och helst skulle velat sova för en timma sen.

Lägenheten är iaf en jättefin tvåa. Hennes möbler gjorde sig jättebra där verkligen. Märktes att hon gillar den och den är mycket bättre än den gamla. Både rymligare, ljusare och finare.

Nu är jag hemma sen en timma o har satt mig i soffan med karln. Börjar bli lite trött nu jag med. Hoppas ni haft en bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Sanne

allt kött måste ju vara tillagat rakt igenom, det får alltså inte vara "blodigt". All mat du äter måste ha varit tillagad och varm minst 70 grader. Så ska du tex äta oxfilé eller grilla eller nåt sånt så måste det vara genomstekt och inte rött eller rosa :-) står mer på www.slv.se :-)

2008-09-29 @ 17:57:24
URL: http://millie05.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hoppas att din mage är bättre...

:-)

kramiz

2008-10-04 @ 18:09:20
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0