Massa svammel

Äntligen torsdag. Det betyder att det bara är en natt kvar innan helg. Sovit ganska okej idag men vaknade alldeles för tidigt. Låg kvar och försökte somna om men det var omöjligt. Bara att gå upp.

Nu har jag ätit lite frukost. Två ostmackor och lite o´boy. Det var riktigt gott, men oj vad mätt jag blev. Får se vad det blir till middag. Får karln bestämma så blir det tacos. Och det låter väl inte helt fel...

Karln ska byta jobb igen. Hans arbetsgivare har ballat ur totalt. Så han kommer förlora typ 5 man nu. Hoppas det slår hårt! Karln har ju lite kontakter men blir ändå nervös. Kommer han ha lön hela tiden eller blir det en månad emellan som kommer i kläm. Det klarar vi inte så jag hoppas allt löser sig på bästa sätt.

Våran dosa till boxen gick sönder igår trodde vi. Vi bytte batterier och allting men inget funkade. Ringde viasat idag och när jag var 3 min från att få komma fram då tryckte jag på några knappar och hoppsan, då gick den igång. Haha! Skönt men tur jag inte kom fram och hann beställa en ny innan.

Nu ska jag försöka betala en räkning som jag inte lyckades betala innan. Ha en underbar dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0