Nu är det helg

Det har inte varit mycket här. Har helt enkelt inte haft minsta lust att sitta framför datorn. Så då har jag heller inte tvingat mig själv till det. Jag syns inte mycket varken på msn, här eller någonstans nu för tiden. Man får helt enkelt skicka ett sms eller ringa om man vill ha tag i mig.

Nu har vi iaf ätit middag. Kyckling, ris och currysås. Det var himla gott faktiskt. Tog en brio efter som efterrätt. Men nu är jag mätt. Så himla skönt. Äter nästan inget godis alls nu. Nästan så man blir stolt över sig själv nu.

Blir en lugn kväll ikväll. Räkningarna är betalda och nu är det bara att slappna av. Imorgon ska jag hjälpa till att flytta mormor några hus bort. Klart man gör det, hon bjuder ju på kålpudding efter. Åh vad gott! Hennes kålpudding är det bästa som finns!

Nä, slappa var det ju. Tog ju till o med min spa-duschtvål idag istället för att riktigt fira in helgen...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0