Så var det tisdag...

Igår kväll var jag riktigt låg. Missade ännu ett danstillfälle. Nu ligger jag riktigt långt efter och jag är inte alls vid så gott mod som jag skulle kunna göra. Jag saknar alla och jag skulle behöva röra på mig. Men när jag inte ens klarar att plocka in disken i diskmaskinen, hur ska jag då klarar att dansa runt. Det går helt enkelt inte. Mår illa bara jag tar några steg. Skit är vad det är. Hoppas dom inte glömmer mig!

I natt trodde jag att jag skulle gå åt. Jag mådde dåligt, kroppen värkte, huvudvärken sprängde o jag va inte pigg för 5 öre. Jag borde åkt hem igen men var ju så många borta att det helt enkelt inte gick. Fick sova ostört i hela 6 timmar idag iaf och det är jag mycket tacksam över. Dock är huvudvärken tillbaka men men...

Har nu ätit frukost och har dessutom kokat potatis. Tänkte göra stekt potatis idag och det går fortare om man kokat först än om man ska råsteka. Så lite förberedelser där. Jippi, jag orkade göra någonting! Ska gå och möta karln om en timma. Kan vara bra att gå ut en liten sväng, fast det bara blir en promenad på 10 min fram och tillbaka. Men det är vad jag klarar just nu.

Nä, ska försöka fixa vår dörr till sovrummet nu. Måste smörjas lite grann... Så det ska jag försöka göra nu. Ha en bra dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0