Skitdag

Blir en kort blogg. Sov två timmar efter jobbet idag. Sen bråkade karln o djuren eller vad dom nu gjorde. Jag vaknade, gick på toa och kunde inte somna om. Huvudet värker, ögonen värker, och jag mår helt sjukt kasst. Fick i mig lite glass nu iaf. Bättre än ingenting. Blir köttfärslimpa idag o det ser jag faktiskt fram emot så ska bli gott. Kommer väl sova hela kvällen nu. Någon gång måste jag ju kunna somna. Annars har jag ett jätteproblem på jobbet i natt.

När jag tänker efter så tror jag min galla, eller gallsten eller vad det nu är, spökar. Har trott att det var min leverfläck som gjorde att det känns konstigt i sidan ibland men så är nog inte fallet. Inget jag lider av men sen jag fick de där kramperna har jag tänkt på det. Får fråga min kära Lena om tips.

Kommer bli tv och sängen idag. Ingen vidare dag. Karln har både städat hela huset och kommer laga maten. Tur han finns!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hi hi ja det känns ju betryggande att veta att andra också är lite "långsamma" med inrednigen ;) Hoppas ni lyckas luska ut vad det var som gjorde så ont på dig!

2008-09-18 @ 09:55:39
URL: http://millie05.blogg.se/
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-20 @ 14:09:26
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0