1 vecka idag


1 dag gammal

Trodde det skulle bli en sån där jobbig natt i natt. Men det blev det faktiskt inte. Nova var lite kinkig igår kväll och även när vi gick o la oss. Men var kanske pappa det var fel på för jag lyckades iaf få henne o somna. Sen sov hon tills hon vaknade o var hungrig. Då blev det lite mat o så sova igen. Sen vaknade vi vid 8 i morse.

Är hon nyss ätit går det faktiskt att lägga henne i vagnen en stund. Men det går bara om hhon som sagt nyss ätit. Helt omöjligt annars. Men idag har vi både kunnat äta frukost och middag i lugn och ro.

Efter amningen i fm så var både jag och Nova trötta så vi gick o la oss igen. Sov flera timmar. Det var riktigt skönt måste jag säga. Sen har vi kollat på tv mest.

Kommer nog sitta mest här nere jag i kväll. På kvällarna är mobilen och att sms:a det enda han håller på med så. Kan han ha Nova där uppe.

Idag är Nova en vecka gammal. Jösses vad fort tiden går! Helt otroligt faktiskt. Imorgon ska vi till bb igen för efterkontroll. Sen blir Nova utskriven därifrån. Sen är det bvc som tar över.

Kommentarer
Postat av: Evelina "Evsi"

Åh sån söt liten Nova!

grattis!! (brukar läsa din blogg ibland men inte vart inne på ett tag)

2009-04-21 @ 08:18:28
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: sara

GRATTIS TILL LIVET SOM MAMMA OCH TILL EN SÖT LITEN TJEJ! Kul att du kika in. Kolla gärna sidan www.ohanacollection.blogg.se (sidan om min kollektion:) Ha en bra dag

2009-04-21 @ 10:41:03
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: Jess

Riktigt söt liten dam, hon kommer nog ha många efter sig springades en vacker dag. (: Tiden går fort, min blir ju 3 och pratar på och busar för fullt.

2009-04-21 @ 12:07:26
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0