Inte alltför aktiv dag

Var inne i Skövde en sväng innan och klippte klorna på kaninerna. De var långa! Såg hur mycket dom klippte. Hade nog inte skadat att åka in tidigare men nu är det i alla fall gjort. De är nöjda och glada hoppas jag. De gillar inte riktigt transportburen och att åka bil men tror de har förlåtit mig nu.

Köpte lite påskris som jag ställt utanför dörren. Hoppas de blir fina sen när det kommer lite blad och sånt. Vet att jag har extra fjädrar någonstans sen långt tillbaka men har ingen aning om vart de är och inte orkar jag leta heller. Eller...förresten..jag kanske vet.. måste jag kolla...

Har bäddat barnvagnen nu. Hade så lite att göra så det fick bli så. Egentligen tänkte jag inte göra det innan för det blir ju lite dammigt o så men är ju inte mer än 2 veckor kvar iaf så jag gjorde de ändå. Sängen är dock inte bäddad än. Kanske gör det imorgon.

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll riktigt. Får väl bli tv. Hoppas det är något roligt. Tog fram köttfärs ut frysen, får se om jag orkar göra nån middag ikväll. Har nog inte ätit riktigt mat på jag vet inte när. Inget kul. Blir bara mackor nu för tiden.

Tack för alla fina kommentarer. Ni har bidragit till att jag inte är ett dugg nervös inför förlossningen. Det blir som det blir och alla är så positiva så det kommer gå finfint. Om en vecka eller så...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0