Ny energi


Vilken underbar dag jag haft. Vem kunde tro det när jag vaknade?! Åkte in till Skövde vid 11 och handlade lite som jag behövde. Mat och spån till kaninerna och så lite schampo och sånt till mig själv.

Därefter till min kära vän Nina. Hon ska oxå ha barn snart så det blev mycket bebisprat idag. Hon bjöd mig på lunch på stan först. Vi åt entrecot med klyftpotatis och jösses vad gott det var! Sen hem till dom och ännu mer bebisprat. Fika, fika och mer fika! Sen mer bebisprat...haha! Det tog aldrig slut.

Kom hem vid 20 och jag har verkligen haft jättetrevligt. Tack snälla för idag. Det behövde jag verkligen. Har verkligen fått mer energi idag.

Fick två ljuslyktor i födelsedagspresent utan dom. Sååå himla fina. Ska ta ett kort på dom någon dag så ska ni får se. Sjukt fina verkligen!

Imorgon kommer pappa och då ska vi va ute och fixa i trädgården hela dagen.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Så härligt att din dag blev så lyckad!

kramiz

2009-04-03 @ 21:52:13
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0