Skärtorsdag


Att jag inte tänkte på det. Det var ett av mina anfall som var på g igår. Därför jag mådde som jag mådde. Satte mig i sängen och tränade andning och det försvann. Gör ju inte direkt ont när de kommer, bara att man får panik för att man inte kan andas som vanligt.

Sov gott några timmar för att sedan vara vaken några timmar. Skumt att man kan bli så pigg bara sådär. Men så somnade jag om och har sovit på morgonen iaf.

Får väl plocka här hemma idag. Funderar på om jag ska ta mina sista pengar och åka in till Skövde med djuren. Då har jag iaf nåt att göra. Får se... Fint väder ute iaf. Får se om det kommer några påskkärringar eller gubbar förbi här idag.

Nu ska jag vara snäll och fixa djurens burar...det är mer än behövligt. Men har ju inte mått prima de sista dagarna så har bara inte orkat. Stackars dom =((

Kommentarer
Postat av: sara

kikar in...ser att det blir värpning nu till påsk;) Lycka till o glad påsk

2009-04-09 @ 11:41:56
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Andningsfanatikern här :) Det gör underverk vet du, det har jag ju tjatat om sååå länge :) - glöm inte det när det är dags för "ploppen" att komma ut. Hoppas du får en bra helg, här laddar vi för grillpermiär. Papps har kört ut grillen och brännt ur den - luktade faktiskt sommar! Sköt om dig nu vännen, så höres vi mer under helgen hoppas jag.

2009-04-09 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0