Trött och mätt men glad


I love tacos

Hann med en del trädgårsarbete idag innan syrran kom. La alla grenar och sånt vid garageuppfarten istället och så krattade jag gräsmattan på framsidan. Va väldigt mycket löv sen i höstas men nu är de väck. Så nu får nog gräset plats att växa upp igen. Klippte även ner båda mina pioner så att det nya kan komma upp. Lite sent kanske men bättre sent än aldrig antar jag.

Jag och syrran har ätit tacos här ikväll. Va riktigt gott, men blev fort mätt dock. Kollade lite på tv o så oxå innan hon åkte hem. Skönt att ha henne här faktiskt.

Som ni märker har jag vågat mig ner i källaren såhär fast det är kväll och mörkt. Men var ändå tvungen att stänga av datorn så. Nu blir det nog ganska snart sängen för jag är riktigt trött. Det är ju en dag imorgon oxå. Får se vad den bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0