Uteväder


Vår vy från balkongen på baksidan. Sommaren 2008


Det är sol ute och man blir ju bara så glad. Ska försöka vara ute så mycket som möjligt utav dagen tror jag. Vet inte om jag har något speciellt ute jag kan göra men vi får väl se vad jag hittar på. En promenad blir det nog iaf.

Skulle åkt in till Skövde idag och ätit lunch med en kompis men nu är hennes gubbe magsjuk så vi vet inte om vi vågar. Dumt och riskera att bli sjuk nu. Så kanske väntar. Men då får de andra ärendena jag hade in till stan oxå vänta.

Ja, då hade jag ju helt plötsligt inte så mycket att göra längre. Men det löser sig alltid. Förresten, idag är det exakt en vecka till det beräknade datumet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0