Utflykt


Ville ut på en liten utflykt så vi åkte in till Skövde en sväng förut. Köpte minipenséer som jag planterat i blomlådorna. Blev riktigt fint. Det enda jag planterat på egen hand någonsin. Kanske satte lite för många i varje låda för såg efter att de skulle sitta med 20cm mellanrum och mina sitter nog bara med 10cm. Men får la göra om det senare isf. Flytta isär dom om det blir för risigt. Har tagit lite bilder men de får ni inte nu.

Blev även att vi köpte lite påskmat tills imorgon. Ska bjuda pappa på middag tänkte jag. Men blir inte så märkvärdigt. Bara lite jansson, ägg, köttbullar, prinskorv och så lite sill. Men ville bjuda pappa på mat efter allt han hjälpt till med.

Blev McDonalds på vägen hem. Äter aldrig där längre annars men idag behövde jag något i mig fort. Det blev bara mer och mer snurrigt och jag mådde jätteilla. Men lite mat rättade till det hela igen.

Nu blir det lugna gatan resten av kvällen. Börjar redan nicka så får se hur länge jag orkar va vaken idag. Har ni haft en bra dag där ute?

Måste bara säga att bebisräknaren har börjat räkna upp nu. Så idag står det två, alltså har jag gått två dagar över idag. Bara så ni vet =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0