Lugn söndags morgon


Nova är överallt och ingenstans i sängen


Är uppe själv. Ganska skönt på ett vis men hade behövt sova lite mer. Men mina knän värker så förbaskat på nätterna att jag har svårt att sova. När jag belastar o går så känner jag dock ingenting. Nova o Sonny sover dock fortfarande.

Sonny skulle ta Nova i morse men han gick o la sig 03 i natt o när hon hade legat o pratat en bra stund orkade jag inte mer utan tog upp henne. Matade och la henne i min säng som vi brukar. Dock krånglar hon ju så nu. Kan inte ligga still utan halvkryper överallt. Det är dock enda stället hon tar sig fram...i sängen. Jobbigt när man är trött o känner att man inte orkar riktigt men tillslut somnade även hon.

Ska försöka gå ner i lite i vikt tänkte jag. Har ju en hel del som är för mycket. Märker dock en skillnad mot förgående försök. Nu blir jag inte bara glad när jag gått ner 2kg eller 5kg eller så. Inte heller blir jag besviken för att jag inte gått ner en viss siffra. Nu glädjs jag åt det så länge det bara går neråt. Sen om det bara är 0,1kg, men det har iaf gått neråt. Kanske kan jag lyckas denna gång. Tänker äta godis, men bara på lördagar. Sen försöka äta regelbundet och kanske lite mindre portioner. Men har mycket mindre regler och sånt nu. Bjuds det på fika, ja då äter jag. Men kanske bara en lite bit. Som någon på tv sa igår. Förbjuder man, ja då vill man bara ha det ännu mer. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart att du ska glädjs för det lilla tycker jag.

Håller båda tummarna för dig:-)



Kram Kram

2009-08-16 @ 21:41:03
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Åh, hua, vad hon växer...Söta lilla tjejan...



Håller tummarna att du lyckas med vikten...

kramiz

2009-08-16 @ 21:51:15
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0