Sömnbrist

  
Antingen kan man ju ligga på tvären, eller så ligger jag under kudden

I natt var första ggn på flera månader som vi sov uppe och inte i källaren. Det börjar bli lite kyligt där nere men det var fortfarande lika varmt här uppe. Trodde jag skulle dö ett tag där i värmen.

Nova har vaknat huuur många ggr som helst. Först vid 01.30-tiden. Låg och bubblande massor. Egentligen vill jag låta henne göra det och sen somna om själv men eftersom Sonny skulle upp vid 2 så ville jag hon skulle vara lite tyst. Vaknade på många olika sätt men nu vänder hon sig från mage till rygg hela tiden. Nu la jag henne på rygg o hon verkar ha somnat ändå. Annars har hon alltid sovit på magen. Men nu är det ingen idé eftersom hon ändå vänder sig.

Dax att ta hand om hemmet medans skrutt sover.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, alla sätt är bra utom de dåliga =)

Elvira var tvärtom... vi la henne på rygg, men hon vände sig alltid till mage.

Numera sover hon alltid på mage med rumpan upp i vädret =)



Vilken söt pyjamas!!!!

Vart har ni köpt den =)?

Kram

2009-08-20 @ 15:12:53
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi sötisen...kul att de rör på sig, själv har jag en donna som ligger precis som pippi fötterna på huvudkudden :-)

2009-08-20 @ 19:26:50
Postat av: MissyElliot

fnissar

2009-08-23 @ 12:58:40
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0