Fretag

Ny dag, nya möjligheter! Nu har jag lagt allt med den däringa vännen bakom mig. Som min kära, underbara vän Lena säger. Någon som ger negativ energi och bara tar energi från dig ska du se upp med. Right Lena?

Har sovit konstigt i natt. Eller, jag fick inte sova. Nova vaknade som vanligt vid 1 någonstans. Hon var på väg att somna om men så gick det inte. Tog in henne i min säng och där slocknade hon på en gång. Mardrömmar tro? Då kunde ju iaf inte jag sova. Dels blev det trångt då hon ville ligga precis intill mig och dels vågade jag inte somna ordentligt om hon skulle vakna o krypa ur sängen. Vid 5 gav jag henne mat iaf och la tillbaka henne i hennes säng. Därefter som vi några timmar till. Lite komiskt faktiskt för vi brukar alltid vakna samtidigt. Eller om hon väcker mig fast jag inte vet om det...

Nu har Nova fått kläder på sig och lite gröt i magen. Skulle oxå ätit nåt men vet inte vad så det får väl va då. Kanske blir sugen på nåt sen när magen skriker. Blir till att fixa lite här hemma idag. Finns inte så mycket att fixa men lite.

Ikväll eller natt eller när det nu blir kommer S hem. Då får Nova träffa sin pappa i helgen trots allt. Mys!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du lär dig gumman :) Japp - knoppa av dem, även om det kan ta sin lilla tid för hjärna och hjärta att fatta galoppen :) Sköt om dig! Kramiz

2009-12-12 @ 14:40:39
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0