Garagefix

Igår var det en mycket effektiv dag. Pappa var här och vi fixade i garaget mest hela dagen. Bla så har pappa gjort nya burar till kaninerna. Jättefina är dom och jag hoppas att de kommer trivas med dom. De har både så de kan hoppa upp, krypa in och se varandra. Tyvärr går de ju inte ihop så kan ju inte ha dom tillsammans. Det hade ju annars varit det optimala. Men men..

  

Dessutom tog vi ner de gamla hyllorna som satt uppe och byggde ihop lagerhyllorna. Jag gillar ordning och reda och allt ska ha sin plats. Det är fortfarade inte bra i garaget men bättre iaf. Nu väntar jag bara på två garderober som ska in med och så ska vi fixa en arbetsbänk med verktygstavla ovanför. Sen är det nog klart. Eller ja..ska ta på oss det stora projektet att måla om där i vår. Både väggar och golv. Kommer bli assnyggt.. O visst behöver man väl rensa ut allt emellanåt ;)



Nova fick ju sitta i vagnen hela dagen. Hon var nog inte jättelycklig över detta men det var enda sättet. Men det blev tröttsamt det med...hihi...



Tyvärr glömde jag ju ta förebilder. O det är fortfarande kaos i garaget, men nu finns det iaf en chans att det kommer bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0