Händelserik början på veckan


De ursöta tomtarna fick jag av S igår

Idag var det meningen att jag skulle skjutsa S till nya jobbet i Gbg. Men blev ändrat. Han skulle vara där i natt. Så vi åkte härifrån redan kl 01. Vad där nere vid 3 och så körde jag o Nova hem sen. Stannade bara på statoil vid Stig Center och köpte lite att dricka till mig och värmde lite mat till Nova. Så sov hon hela vägen hem med. Jag var dock rejält trött imorse när vi kom hem.

När vi vaknade gick vi 3 hus bort på fika med mammor och barn från byn. Himla trevligt att man fått lite kontakter här. De där ungarna kommer ju gå i samma klass allihop så det är ju skoj att de kan träffas redan nu.

Sen iväg på babysimmet igen. Lika skoj som vanligt. En halvtimma går så fort bara. Anmälde intresse till fortsättningskurs idag med. Nice!

Nu sover skruttan sen 50 min och jag ska ha en lugn kväll framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0