Smärta

Det är verkligen nere här. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men får se hur länge jag orkar hålla huvudet över vattenytan. Just nu är det svårt. Utåt sett försöker man vara oberörd men mitt inre skriker verkligen av smärta.

Uppepå allt detta så är Nova jätteförkyld och kan bara sova i upprätt läge på nätterna. Så satt sittande i sängen med henne på bröstet. Sov inget vidare faktiskt. Vid halv 7 fick S ta henne och jag sov några timmar. Nu är det full fart igen. Hoppas det släpper snart.

Får se vad som händer idag. Inte mycket tror jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skulle så gärna vilja dig på något sätt....om jag ändå bara kunde!!

Det är verkligen jobbigt med dessa förkylningar.

Krya på dig lilla Nova.



Kram Kram

2009-12-02 @ 20:32:55
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0