30-årsfest

Det är sooool ute idag med...eller...det var iaf sol förut iaf. Vart tog den vägen? Jag hoppas den kommer tillbaka för gårdagen var riktigt härlig med all sol.

Var ju på kusinens 30-årskalas igår. Kul att träffa kusiner med barn, faster och alla. Det var mest hela hennes familj och så vi tre kusiner. De andra kusinerna vet jag inte vart de var. Spela roll, vi hade supertrevligt.

Åkte vägen förbi mamma och hälsade på Pers barn som var där. De bor uppe i östersund så man får passa  på att försöka träffa dom när man kan. Va trevligt att se dom igen. Dock var vi alla nog lite trötta så blev inte så länge.

Får se vad dagen bjuder på idag. Blir väl en sväng till skövde eller mariestad iaf kan jag tänka mig. Jag har iaf beställt köttfärslimpa till middag idag. Får passa på att göra lite god mat nu när man kan få hjälp. Jag är ju inte så himla förtjust i att laga mat.

Nu kollar vi på macken. Sen åker vi nog iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0