Åt helvete!

Allting är bajs! Orkar fan inte med mer nu alltså. Hur ska man kunna överleva.

Sambon har fått reda på att han inte kommer få börja på det nya jobbet. Jobbet som skulle innebära lite extra pengar och att vi sågs mycket mer varje månad. Nä, nu har dom fått dra in bilar så blir inget av det.

Istället får han jobba kvar i Gbg, tjäna mycket mindre och jobba dygnet runt typ. Vi kommer aldrig ses och för tillfället har han inte ens någonstans att bo. För den lgh han bor nu har dom sålt. Så nu kommer vi ändå ligga o betala dubbla hyror, extremmycket bensin och fan för allt!

Varför trodde man ens att det skulle bli bra. Nu kommer tankar som varför ska jag bo här i detta stora huset själv. Kan ju lika gärna sätta mig i en 2:a i stan. Han kanske bara kommer hem någon helg emellanåt.

Nä, det är så jag spyr på allt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men fy, det lät ju inte alls roligt :( Men kan din sambo inte skaffa sig ett annat jobb så slipper ni vara ifrån varandra så mycket? Kan ju inte vara roligt att ha en pappa som aldrig är hemma :( Hoppas att allt löser sig. Jag heter paron på familjeliv.se om du skulle vilja skriva av dig till mig.

2009-02-23 @ 15:22:46
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0