Det fortsätter...

Ingen förbättring här idag heller. Hittade nässpray som jag tog innan jag skulle sova igår. Tog även en alvedon. Så jag har faktiskt sovit helt okej i natt. Bara vaknat o hostat emellanåt. Men nu är allt igång igen. Hostan, halsen, snuvan. Så trött på det. Lungor och njurar börjar göra ont när jag hostar nu dessutom. Skit!

Har lyckats duscha idag iaf. Rena kläder rakt igenom så det kanske kan hjälpa. Tog karlns mjukisbyxor. De är dessutom lite större runt magen vilket är skönt.

Nä, det är bara att hänga i idag med. Finns inte mycket annat att göra.


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Din stackare. Hoppas att du blir frisk snart...

kramiz

2009-02-20 @ 17:44:13
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0