Godmorgon!

Vaknade tidigt idag för att vara mig. Gick upp, hämtade tidningen, gjorde frukost och satt där o åt och läste. Väntar på att en kompis ska vara med på nyföddasidan men inte idag heller.

Kände mig ganska så pigg när jag vaknade men nu så är jag riktigt trött igen. Eller det är iaf det min kropp signalerar. Händer dock inte så mycket idag mer än att jag ska in och gå på möte med försäkringskassan. Får se om man lär sig något. Det är ju en hel djungel det där med att vara föräldraledig.

Tänkte väl att jag skulle hoppa in i duschen snart. Kanske kan man känna sig lite piggare o fräschare efter det. Det är iaf vad jag hoppas på. Annars kommer jag gå o lägga mig igen. Är väl fortfarande förkylningen som spökar. Eller så börjar jag få huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0