Har fallit pladask för förkylningen

Finns inte så mycket att rapportera här mer än att jag håller på och hostar sönder mig. Tänkte att hostan och halsen som gör ont skulle gå över nu när jag blev snuvig och huvudet känns som ett enda stort segtuggat tuggummi, men nej nej. Vi la bara på det på det gamla.

Men just nu är det jobbigast med hostan. Det gör ont lite varstans nu pga hostan. Bara hoppas det går över snart.

Blir snart sängen tror jag. Skulle behöva ett sätt att dämpa hostan på men kanske blir det bättre sen när jag ligger ner och somnar jag bara så kanske jag kan få sova.

På återseende imorgon. Förhoppningsvis pigg o glad. Ska göra allt jag kan för att sova bort förkylningen :D

Kommentarer
Postat av: La Familia

Jag har varit extra täppt i näsan i natt. Bara det inte är förkylning för min del också. Jag hoppas P blir frisk. Man behöver ju friska människor som stöd runt sig när man ska föda.

2009-02-20 @ 09:11:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0