Here we go

Nä, ska väl strax gå och lägga mig. Känner att det börjar bli dax för det. Ska ta en alvedon och nässpray som igår så jag kan sova åtminstonne.

Idag har halsen varit ganska okej måste jag säga men jag hostar ju fortfarande lungorna ur mig. Väldigt jobbigt då det värker i både mage och rygg så fort jag hostar. Sen har ju snuvan blivit mycket värre. Tror jag snytit mig minst 50ggr, om det ens räcker. Inte har jag haft någon röst idag heller. Så när folk har ringt så fast jag skrikit i telefon har de inte hört vad jag sagt.

Men idag måste jag väl ändå nått botten så jag kan klättra uppåt på friskhetskurvan. Brukar aldrig va förkyld såhär länge.

För att lätta upp stämningen lite så vill jag säga grattis till en av mina allra bästa vänner som fått ännu en son! Grattis! Får komma o hälsa på när jag blivit bra...minst en vecka. Vill ju inte smitta ner han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0