Klart!

Ja då har man gjort allt jag tänkte idag. Inte överdrivet mycket men ändå saker som man gärna lägger undan. Köket är fint o resten av huset är okej. Ska bara damma o dammsuga men vet inte om jag gör det imorgon eller om jag väntar tills i helgen då jag kan få hjälp.

Har även hunnit med att äta lite mat. Ville ha nåt ordentligt och gott men orkade inte. Så himla tråkigt att laga mat till sig själv. Innan när karln kom hem varje kväll gjorde vi alltid seriös mat men nu känns det inte lönt. Blev snabbmakaroner och så värmde jag köttbullar från frysen. Så sugen på pannkakor men orkade inte göra de idag.

Ja vi får se vad som händer ikväll. Orkar inte åka iväg så blir hemma iaf. Sen får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0