Måndag igen då

Idag mår jag lite bättre måste jag säga. Har ätit alldeles för mycket sött i helgen och det känns i kroppen och syns på vågen. Men snart är jag själv i 2 veckor igen och då blir det lättare.

Skulle åkt till en god vän idag men vi tar det imorgon istället. Eftersom karln är hemma även idag vill jag passa på att umgås lite med han. Men blir in till Skövde lite senare för att besiktiga stora bilen och åka in till mvc. Ska nog åka in lite tidigare för att kolla lite i affärer. Kanske köpa lite barnkläder? Hihi... Skulle vara skönt att ha allt sånt gjort nu snart faktiskt.

Nä, nu blir det duschen tror jag. Göra sig iordning för dagens äventyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0