Måndag

Trodde jag skulle vakna tidigare än jag gjorde idag. Gick ju o la mig ganska så i tid igår men tydligen så sov jag 10 timmar i natt igen. Haha... Det är gött att sova! Har ju ändå inte så mycket för mig så.

Idag har jag dock lite grann jag ska göra. Ska gå och hälsa på min nyvunna vän här i byn. Vi började prata på familjeliv.se och så sågs vi i affären för några veckor sen. Idag ska jag hem till henne o hennes son och fika. Blir skoj!

Sen hade jag tänkt att åka iväg till Mölltorp och hälsa på dansgruppen. Har ju inte varit med sen jag blev gravid men jag saknar dom så tänkte åka dit och hälsa på iaf. På vägen ska jag in till en kompis och hämta lite hö till kaninerna. Det börjar sina rejält nu så det är dax. Ska ta två balar på en gång (ca 14kg st). Kaninerna äter upp en sån på 3 månader ungefär om jag minns rätt. Men så vill jag inte hålla på o trassla med det när bebisen bara är någon månad så därför tänkte jag att jag tar med mig två på en gång.

Nä, om man skulle fixa lite här hemma. Finns inte så mycket att fixa mer än att lägga grejer på rätt plats o så. Bara så det ser lite mer hemtrevligt ut.

Önskar Er en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0