Möte

Jaha, då var man hemma från mötet med försäkringskassan. Mycket av det han sa har jag redan läst mig till o jag tror faktiskt jag läst på ganska bra. Vissa saker var det bra att man fick reda på.

Kollade lite med frågan ang havandeskapspenning vs föräldrapenningen o han skulle kolla upp de sa han. Sen fick jag reda på vad jag har per dag i både hp och fp. Kan va bra att ha koll på. Dock har de missat att skicka med ett papper till mig så jag får inga pengar imorgon. Tur jag fick lite grann från jobbet iaf. Sen får jag låna av mig själv tills de andra kommer. Men skulle få pappret på fredag så kan jag skicka de i helgen så de har det på måndag igen.

Skulle åkt o handla när jag ändå var inne i stan men orkade inte så det blev en skål med flingor och mjölk igen. Är fullkomligt galen i det igen. Har mina perioder. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0