Mvc

Vaknade i morse och hostade halvt ihjäl mig. Men gick över snabbt. Upp och skulle snyta mig. Gick ju sådär. Började blöda näsblod.

Idag har jag varit på mvc och pratat med min barnmorska igen. Pratade lite om min förkylning o hon tyckte jag skulle ringa vårdcentralen om inte hostan ger med sig efter några dagar. Allt annat såg bra ut. Både blodtryck, mått och bebisens hjärtljud. Trodde jag skulle svimma därinne men men.

Fick gå o ta prover efter det med men allt såg bara bra ut där med. Skönt. En av mina bästa vänner skulle in o ta prover direkt efter mig så väntade på henne. Hon följde med mig till maxi så vi åkte o handlade tillsammans. Bara en sån simpel sak, men var skönt att ha sällskap. Åkte hem sen för hostan ville inte ge med sig.

Nu ska jag bara ta det lugnt o försöka äta nåt mer innan det är dax för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0