Natti

Har inte hänt någonting med hemmet här idag. Har helt enkelt inte orkat. Har sovit, sovit, sovit, kollat på tv och suttit vid datorn. Ja, det är nog det enda. Försökt få i mig någon form av föda emellanåt.

Känner mig så nere. Så mycket nu. Vill inte ha det som förut men det är ingenting jag kan påverka i dagsläget. Ska iaf plaska med damerna imorgon och det ser jag fram emot. Ser oxå fram emot en trevlig fika med Maria på fredag. Busa lite med hennes son.

Ska nog gå o lägga mig snart. Trots att jag sovit mestadels av dagen är jag trött nu. Vill hellre vakna i tid imorgon så jag kanske hinner fixa lite innan jag ska iväg imorgon.

Så säger natti här och hoppas på en mer positiv dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0