Snäll pappa

Pratat med pappa precis. Han trodde att jag kanske hade åkt på någon influensa av något slag. Tänkte åka in till mvc imorgon iaf på den avtalade tiden för att göra det som ska göras. Mäta magen och ta ett blodtryck. Tar ju inte lång tid alls. Sen åka iväg till apoteket för att köpa lite hostmedicin. Och det lär jag behöva om jag ska gå så mycket imorgon. Bara från bilen och tillbaka men det räcker som det är nu.

Hur som helst så sa pappa att han skulle ta några timmar ledigt från jobbet och följa med mig så jag slapp köra in. Snällt måste jag säga även om jag tror att jag faktiskt hade klarat att köra in. Men jag godtog iaf erbjudandet. Har jag tur så har hostan minskat tills imorgon. Verkar ju som att snuvan är på väg bort iaf. En sak mindre.

Kommentarer
Postat av: La Familia

Du är 4 dagar före mig, men din mätare ser ändå långt mycket längre gången än min. Minns när din stod på 90. Tiden går... men det känns ändå trögt. Hoppas din hosta är borta i morgon. Själv tycker jag det är jätte jobbigt när jag hostar, gör ont i magen då.

2009-02-22 @ 20:15:41
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0