Torsdag

Vet inte vad det varit med mig men i natt sov jag 12 timmar. Somnade i soffan vid nio. Gick in o la mig i sängen halv elva. Sen vaknade jag visserligen vid fyra och var ganska så pigg. Somnade nog om för vaknade vid nio igen. Ja herrejösses!

Ätit frukost har jag gjort och dessutom är räkningarna precis betalda. Skönt det. Så vet man att det är gjort. Fick låna pengar av mig själv för att jag inte får pengarna från fk i tid men men...jag vet ju att de kommer lite senare så det är okej. Bra att fylla igen hålet igen.

Har ingen aning om vad som händer idag men får väl plocka lite o sådär. Orkar varken damma eller dammsuga men det kanske vi kan göra gemensamt i helgen. Får se vad han denna dära säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0