Uppe i tid

Jahopp, då var man uppe igen då. Ganska så i tid om ni frågar mig. Blev inte att man kom i säng så tidigt igår ändå. Dels satt jag o pratade med en kompis på msn och så kollade jag lite på tv efter det. Men bra att jag vaknade i tid iaf.

Idag ska jag iväg till Gbg o hämta hem alla grejer som karln har där nere. Han får börja pendla från måndag. Hur han nu ska orka det, det vet jag inte men just nu är det enda alternativet vi har. Får se om pappa följer med ner eller hur han gör. Vi ska höras nu på fm får vi se.

Lämnade kylen tills idag så så fort jag är färdigtittad på nätet så ska jag ut i köket och sätta igång med det. Skönt att få det gjort faktiskt. Sen får vi se om jag tar burarna idag eller imorgon. Vill inte sätta igång hostan alltför mycket. Kommer jag ändå göra i em med allt bärande.

Så blir det dåligt med inlägg idag så vet ni varför. Då fixar o donar jag hela dan o sen blir de Gbg t/r.
Kraaaam på Er!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Har en utmaning till dig om du fortfarande har tråkigt: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7613708#kommentera

2009-02-27 @ 11:11:39
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0