Åh hej vad det går

Det märks när jag fungerar och inte har så mycket att oroa mig för. Det där med att karln inte är hemma så mycket håller vi på att lösa och det där med att jag inte vill ha folk här hela tiden precis efter förlossningen pratade vi om lite grann igår och det känns att en sten har släppt. För hade jag fortfarande gått o grubblat hade jag inte kunnat ta mig för någonting. Antingen hade jag blivit kvar i sängen eller legat i soffan framför tv:n. Nu har jag plockat ur och i diskmaskinen, handdiskat det lilla som fanns. Ordnat och fixat. Ja, jag är bra på det när jag fungerar som människa.

Idag är sista arbetsdagen för denna veckan. Ja visst har jag det bra. Bara jobba 2 dagar denna vecka. Likadant blir det nästa vecka. Sen får vi se hur jag löser det sista veckan. Måste ju ta det lugnt då med....hihi...

Sonny rengjorde ju luftvärmepumpen nere i källaren igår så nu blåser det mycket bättre. Har stängt av 3 element så får vi se vad det gör för värmen. Fick världens högsta elräkning tror jag. Så nu har jag bara 3 st på. I vårt sovrum, i djurens rum och i badrummet. Blir kanske till att försöka hitta en bra luftvärmepump till och sätta här uppe, så slipper vi ha elementen på alls. Det är ju direktverkande el och fy vad dyrt det är. Skulle nog tjäna in den ganska så snabbt tror jag.

3 timmar tills jag ska åka till jobbet. Vad ska jag hitta på tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0