Ännu en flängande dag

Ja nu är man mätt igen. Blev det sista av julmaten som jag fick med hem från mamma i tisdags. Skönt att slippa laga mat. Ska laga mat till karln när han kommer hem imorgon iaf, då blir han glad.

Varit i Skövde en sväng idag igen. Ett jäkla flängande tycker jag. Idag skulle jag iaf till barnmorskan. Kollade blodtryck, hjärtljud och mätte magen. Allting var bara normalt. Förra gången har jag för mig att hjärtljudet hos bebisen låg på 136, denna gång låg det på 143.

Sen iväg till försäkringskassan för att höra om havandeskapaspenningen men de kunde inte se nåt i deras datorer. Men hon skrev en kommentar och hon sa att om de gör det är de tvunga att höra av sig inom 48 timmar. Så i början av nästa vecka iaf hoppas jag.

Blev en tur till bror oxå för att låna duschen. Får passa på när man ändå är i stan. Så nu är jag ren igen...haha

Detta med könet. Får mer och mer en känsla av att det kommer bli en pojk. Hade varit mysigt med en tjej för alla mina vänner har ju fått pojkar men spelar såklart ingen roll. Vi blir ju glada vilket som. Såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0