Är så ensam :(

Känner att jag bara äter nu för att jag inte har något annat att göra. Inte ofta jag längtar efter jobbet men nu gör jag det. Då hade jag iaf träffat lite folk och det hade varit toppen. Dessutom så missade jag ju att anmäla mig till 50-årskalaset på lördag så där försvann det en möjlighet till att slippa vara ensam. 4 dagars ledighet och ingenting att göra. Kommer bli en lång och plågsam helg det här.

Längtar efter våren. Vill kunna ut och göra massa saker i trädgården. Det kommer bli bra efteråt, jag vet det. Kan ju inte bli mycket sämre iaf. Så just nu längtar jag efter att få se såna här...o det borde jag kunna göra här hos oss.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

gu vad skönt det hade varit att för en gångs skulle VARA ensam hihi finns det inget i hemmet att pilla med och förbereda inför bebisens ankomst? tvätta upp lite bäbiskläder och stryka, bädda vaggan å så där? måla en liten tavla eller skriva att fint brev att spara i en liten minneslåda till bebisen (som du kan dekorera?) kanske sy något?



KRAM

2009-01-22 @ 18:23:59
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0