Barnsaker

Nu har jag fått i mig lite frukost, det var gott det. Tog och micrade en hemmagjord tekaka direkt från frysen så den blev som nybakad. Det är sååå gott! Mamma är bra hon. Ska med lära mig det tänkte jag. Så himla billigt med hemmabakat.

Ska nog ta och gå ner till källaren och plocka lite med alla barnsaker vi köpt nu. Mysigt. Känns lite tidigt att ställa upp säng o sånt redan nu men man kan ju titta lite vad man har. Blev väldigt sugen att köpa lite kläder o sånt med men åker inte in till Skövde idag. Idag får bilen stå...

Kommentarer
Postat av: Petra Larsson

Visst är det skoj med alla babysaker :) Jag har precis valt ut kläder som min bebis ska ha på sig hem från BB :)

2009-01-31 @ 15:40:28
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0