Börjat träna

Gissa vad jag har börjat med idag?! Vattengympa! Det är jag och de äldre damerna...haha. Men det gör mig inget. Står på badets hemsida att vattengympa är träningen utan träningsvärk. Håller inte riktigt med dock. Min armar är som spaghetti. Jag hoppas jag inte körde för hårt för den lille bebisen. Blir ju en del hoppande här med, men skonsammare sådan. Våran ledare sa iaf åt mig att inte köra för hårt så vattnet gick i vattnet..haha. Tror dock inte det. Min barnmorska tyckte ju det var ett jättebra förslag så. Har svårt att köra lugnt men insåg faktiskt här det blev lite väl mycket hopp. Bra styrketräning annars. Kanske skulle börjat innan jag var i 6:e mån men va tusan...haha! Det var skoj iaf, jag känner mig faktiskt ganska pigg nu!

Var inne på Jysk och beställde den där soffan idag förresten. Jag hoppas vår ekonomi inte får skona för det senare. Men men nu är det försent att ändra sig. Tror det blir bra. Karln får jobba lite mer bara..hihi..då får vi mer pengar.





Blir inga burar gjorda idag heller. Hinner inte. De stackarna får vänta tills imorgon. Då kan jag ägna hela dagen till dom. Måste göra mat nu. Har köttfärs som jag måste göra något med. Annars hade jag kunnat slänga i mig en macka bara men men. De klarar sig. Imorgon ska de få all min uppmärksamhet!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0