Bra dag trots allt

Blev visst ingen blogg igår. Nänä... sånt kan det va!

Blev en konstig dag igår. Karln var ledig o vi skulle ha en mysig dag hela dagen. Istället blev den jättekonstig. Men men. Ibland får man väl ha såna dagar med antar jag. Tänkte åka hem igår istället men så blev det inte så. Stannade tills idag ändå.

Idag har jag åkt lastbil igen. Enda chansen vi har att kunna prata på dagarna när han jobbar. Blev en bra dag ändå. Karln får slita o in på trånga ställen idag. Fick hoppa ur och vinka emellanåt. Inte lätt när man ska in med trailer på ställen som egentligen bara hade klarat en vanlig lastbil. Men karln är ju så bra på att backa så det löste sig såklart. Men lite expertvinkande av mig oxå såklart. Hihi...

Nu har jag kommit hem igen. Först tåg från Gbg och så buss från Skövde. Skönt att det faktiskt går bussar ut till oss på landet. Haha.

O för er som vill veta. Nej, jag har fortfarande inget varmvatten. Blir dusch hos pappa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0