Brist på saker att göra

Ja då har man varit iväg och gympat lite med damerna i vattnet igen då. Va skönt och denna gången tog jag verkligen ut mig. Armarna känns som spaghetti och jag tror att konditionen fick sig nog en bra släng med tror jag. Men nu efteråt är det så gött. Tror jag gör mig själv en ganska så stor tjänst inför förlossingen faktiskt. Och vägen dit med såklart!

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Jag har ingen aning. Huset ser okej ut, inget att plocka ordning på. Vad ska jag hitta på hela helgen egentligen? Börjar inte jobba förän på måndag igen ju. Känns nästan lite ensamt det här...

Ska försöka orka bära upp lite lådor ifrån förrådet tror jag. Då vet jag vad jag har att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0