Fixardag

Idag sov jag lääänge! Var så skönt. Iofs så somnade jag ju inte förän efter 02.30 men ändå. Gick upp och gjorde mig lite havregrynsgröt och en knäckemacka till det. Jag har mina grötperioder o det verkar som det kommer tillbaka nu. Gött är det iaf så.

Nu har jag precis tagit mig en varm dusch...hemma! Det är så skönt att bara kunna gå in i duschen. Slippa ringa folk o fråga om man får låna deras dusch osv. Ljuvligt!

Ska försöka röja undan lite här idag. Disken har jag staplat på hög nu de sista dagarna när man vet att varmvattnet är på g. Lättare än att koka hela tiden. Så det blir att köra diskmaskinen, diska för hand, köra någon tvättmaskin o lite sånt idag. Ta en röj med dammsugaren oxå tror jag så får det vara bra sen.

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0