Goda vänner

Ja visst är det lustigt. Har precis pratat med en kompis från Linköping som kommer ifrån Töreboda som jag. Vi har känt varandra sen högstadiet och umgicks en hel del. Har alltid kunnat prata om allt (fast han är kille...hehe)

Nu har vi inte pratat på jag vet inte hur många år. Många är det iaf. Inte pratat med någon från det gamla gänget på evigheter. Men alla får ju sina liv o så. Har försökt ta upp kontakten med några tjejkompisar därifrån men har lixom inte känts som om man haft något att prata om.

Med denna killen är det annorlunda. Han ringde mig och vi har snackat oavbrutet i en timma. Inga pauser alls. Är precis som förr. Sånt är så himla roligt. Var ett bra sätt att avsluta denna kvällen på.

Han jobbar sin sista dag på måndag innan han åker till Colombia. Där ska han hjälpa till o bygga upp två skolor. Jag hoppas verkligen han får en bra resa. Vi får höras när han kommer hem igen.

Nu blir det snart sängen för mig. Har gått upp 03.45 tre dagar av fyra så är supertrö verkligen. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Jag har försökt med rörliga bilder innan också utan att lyckas. Jag valde två bebisar... men inte hjälpte det.

Angående rörelser... så var det först i vecka 24 som jag tyckte jag kände rörelser med tösen. Ibland kändes det mycket, ibland mindre. När jag var i vecka 38 fick jag bli uppkopplad med apparat för att se att jag verkligen hade rörelse... som jag då inte trodde. Men man vänjer sig och tänker till sist inte på att de sparkar.

Denna gång känns det dock kraftigare.

2009-01-05 @ 23:44:13
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0