I ett...

Vilken dag. Den har varit händelsefull iaf. Åkte in till vattengympan ungefär samtidigt som karln åkte till vårdcentralen. Han skulle kolla upp några små blåsor han fått under ena ögat. När jag kom ut från badet hade jag fått ett sms om att han hade fått remiss till sjukhuset o skulle vara där kl 13. Det var då 45 min kvar så jag åkte o tankade, tog ut pengar och gick o mötte han.

Väl där blev det besök på hudmottagningen och det tog tid. Nästan en timma satt jag utanför och väntade. Då trodde jag vi skulle gå men han hade fått ännu en remiss till ögon. Jag skulle ju klippa mig 45 min senare i Skara så jag fick snällt åka. Tur vi hade två bilar där.

In o klippa sig. Har världens bästa frisör. Tycker så mycket om henne. Blev lika bra idag som vanligt. Idag var det dock bara klipp o ingen färgning så tog inte så jättelång tid. Men ändå mysigt att bli ompysslad lite granna.

Åkte hem o vi har nu lagat och ätit mat. Blev köttfärsås och spaghetti då det var tvungen att gå snabbt. Nu ska vi åka iväg till mamma på tupperware party. Trodde inte karln ville följa med men det ville han tydligen... Så..off we go! Varit hemma en hel timma nu ju...haha...

See you later alligator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0