Köplust

Har tittar runt lite på barnkläder på nätet. Främst HM o dom lite billigare. Men finns ju massor man skulle vilja köpa. Men hur stor idé är det egentligen?! Barnet behöver ju inte så mycket, speciellt inte i stl 50. De kan väl bara ha det några veckor. Har man otur får man en megabebis o då kanske dom inte kan ha det alls. Sen kommer man ju säkert få en hel del oxå så känns onödigt att köpa på sig för mycket. Jag vill inte ha en massa kläder som inte kommer användas sen. Men ändå är man sugen på att börja handla lite grann! Det lixom suger i shoppingtarmen...hihi...

Kommentarer
Postat av: La Familia

Men jag hade "stor" mage innan jag blev gravid, så innan du föder så har du säkert stor mage också (som du kallar det).

Enligt tabellen har bebisar bara strl 50 mellan 0-1 månad. Funderar om jag ska köpa ngt i strl 44, eller låta dem ha jättestora kläder. Som sagt... de växer ju som ogräs i början.

2009-01-08 @ 11:12:08
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: MissyElliot

Lite basplagg i 50 är ju bra att ha. Men det är svårt att veta innan....

:-)



Fint du ändrat på din sida förresten

kramiz

2009-01-08 @ 11:57:00
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0