Lugn lördag

Nu har vi precis ätit. Blev tacos idag. Gott, men jag blir alltid för mätt. Försökte verkligen tänka på det men men...

Åkt lite lastbil idag med. Slocknade bak i sängen idag med. Men idag blev det bara 2 timmar. Men 2 välbehövliga timmar. Blev kortdag idag så vi var hemma tidigt. Va himla gött faktiskt. Väl hemma tog jag ett långt varmt bad. Det var riktigt skönt! Sen åkte vi iväg till IKEA o köpte lite madrasser o täcke o så till bebisen. Billigare där o minst lika bra. Blev ju såklart en massa annat med. Varenda gång. Men kom ut utan en enda ljuslykta idag...haha...bra jag är!

Ikväll blir det tv och bara umgås o ta det lugnt. Ska bli skönt. Synd han inte har någon soffa här nere bara. Det är bara 2 fotöljer. Jag vill helst ligga i soffan jag.

Tror jag får en lugn bebis. Den gör inte så mycket väsen av sig alls. Sparkar lite ibland men inte mycket alls. Eller så sparkar den på rätt ställe så jag inte känner. Börjar dock känna mig rejält otymplig. Trycker uppåt så har svårare med andning o så. Jaja, det är väl sånt man får räkna med.

Ska sträcka ut mig på sängen en stund efter maten nu.

Kommentarer
Postat av: La Familia

Hur får man in bebisen som roterar i sidan. Jag fattar inte hur man klistrar in http länken. Kanske är det olika på olika bloggar, men jag tar gärna tips.

2009-01-04 @ 12:56:18
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: MissyElliot

Skönt med en lugn bebis, men det där kan ändra sig fort. Helt plötsligt kanske hon? bestämmer sig för att vara en fotbollsspelare och slänga ut kicksparkar hit och dit...

fnissar

2009-01-05 @ 09:17:18
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0